söndag 18 oktober 2009

Söndag



Denna underbara veckodag som idag varit ganska trälig. Trött och slö idag. Igår blev det utgång, jag och Rebecca dansade rumpan av oss på, just det, Memento denna helg också. Jag gillar vekligen det stället, det är så mycket blandat folk, det känns som att alla är välkomna på nått sätt :) Jag fick kliva upp relativt tidigt imorse för Eva och Agneta kom och hämtade Ronja för en promenad med Melvin. Det var så roligt att träffa Eva igen, jag har ju inte gjort det sedan jag flyttade ut från Erik, men det är samma gamla Eva och det är ju skönt. Resten av dagen har jag varit med bröderna, vi har kört bort Buggyn på vinterförvaring och käkat hos mor, myyys men jag är så hängig, förkylning på gång. Kurerat mej med ett varmt bad och nu blir det film med jordnötsringar. Tänkte se Stockholm Boogie, Karl-Uno har ju tydligen gjort den filmen så då måste man ju kolla in ;) Mot soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar