tisdag 27 oktober 2009

Ego!

Försöker suga åt mej av alla snälla ord jag får av folk runt omkring mej :) Blev nyss kallad "fantastiska vän". Värmde verkligen...det kommer jag nog sova gott på inatt! I helgen blev jag kallad "perfekt", kanske inte en så tillförlitlig källa men ändå, roligt med lite bekräftelse. Jag mår så bra nu och uppskattar verkligen folk i min omgivning. Jag är så tacksam att jag har min kära familj och mina älskade vänner, dom gör mej hel! Om mindre än en vecka bär det av! Nästan en hel vecka med sötaste Emma! Ska bli så himla skoj! Lite oroligt för hur allt ska lösa sej men men...vi ser det som ett äventyr ;)
Tack alla ni som gör det värt att kliva upp på morgonen! Så här glad blir jag av er allihopa!

3 kommentarer:

  1. Älskade Emma, KLART SOM FAN FÖR TVÅDAGARS :P

    SvaraRadera
  2. rent tekniskt har jag ju blivit vuxen redan... men det gick ju inte så bra den gången. Hoppas det går bättre nu!

    SvaraRadera
  3. Ja visst verkar det så!? :D

    SvaraRadera