lördag 31 oktober 2009

Det närmar sej....

Ja snart är det måndag...då bär det av! Det är med skräckblandad förtjusning som resan närmar sej! Det är fortfarande några lösa tåtar som måste dras åt men hey, det är ju ett äventyr! Idag kom jag ett steg närmare iaf. UPS ringde på dörren och lämnade över våra James Morrisonbiljetter! Jaaa! Sedan har jag införskaffat en liten Parisguide (turist som jag är) och impuls köpt några små, söta förpackningar med hygien artiklar...fiffigt tyckte jag när vi praktiskt taget kommer bo i en ryggsäck :)
Ikväll hade jag tvättstuga, efter en förvirrad ombokning då någon hade stulit min bokningscylinder, varför nu nycklarna passar i flera olika? Men men, varvat med stugan har jag haft myskväll framför "en shopaholics bekännelser" med julmust och sötsaker samt chattat lite med några söta brudar, Judit och Marina. Jag känner att det faktiskt ger en del att prata med dom om mitt dravvel, lite klientorienterad terapi, jag slänger ur mej mina tankar och funderingar och får på det sättet bättre perpektiv på hur jag faktiskt uppfattar olika saker. Efter detta stänger jag av mitt överjag och låter detet (och framförallt fröken Brandström) bestämma och därav följer lust och begär hahaha! Men det kommer ju något bra ut ur det också! ;) Imorgon är det jobb och sedan utgång! Då tar vi nya tag och hoppas att det svänger lika mycket på Memento som förra helgen, om inte ännu mer!


Kvällen avslutas med Sarah Dawn Finer - Moving on gör en råtaggad!

2 kommentarer:

  1. Hahahaha... jag älskar att styra in dig på lust och begär! :D

    Förresten så har jag faktiskt tagit tag i min egen blogg nu, http://idagigarimorgon.blogg.se

    Hade så bra i Paris nu och ikväll, haha! Du är hetast på dansgolvet ikväll, och i bankomatkön.

    SvaraRadera
  2. Utgång utgång utgång!! Damn Memento...

    SvaraRadera