fredag 9 oktober 2009

Ett nytt liv...

Ja egentligen skulla jag väl kunna säga Emmas NYA liv. Men det kändes alldeles för drastiskt..det enda nya är ju att jag numera är singel....och nyinflyttad i min lilla lägenhet. Annars är ju allt som vanligt. Jag bor med min underbara Ronja, pluggar beteendevetanskap på universitetet, jobbar extra på ICA och lever livet. Nja..kanske lever livet lite extra mycket nu..haha! Ser grymt fram emot lördagen då vi ska till Stöde (vilket öde) till Emma på 90-tals fest...ska bli sååå kul! Väntar med att avslöja vad jag och beccisen ska vara utklädda till...men de e hett ;) Åååh mitt alldeles första blogginlägg! I historien! Tänka sej! Hoppas de här funkar nu också...känner mej riktigt förvirrad haha! men men skoj skoj :) Nu gryr snart en ny dag...dax att gå ut med Robja en sista sväng sen blir det bädden för oss!

God natt Sverige!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera