tisdag 13 oktober 2009

Jag är med bil!

Efter över en månads sökande är det alltså äntligen över! Nu har jag hittat min dröm (?) bil haha! Eller iaf en bil som går framåt! Lätt övertalad som man är blev det Henkes saaben till slut....köpte den efter att endast sett den i mörkret...snacka om förtroende jag måste ha för min mekaniker! :) Men det känns bra, äntligen kan jag åka till Birsta och handla resten till lägenheten!

Så här ser den ut! Men orginalet är kanske i något sämre kvalité. ;)



Imorgon är det då dax för labb i Östersund. Jag ser fram emot det och hoppas det kommer vara riktigt intressant!




Dax att krypa till sängs!

1 kommentar:

  1. Du ja! Du är en underbar vän! Sitter här ensam nu, jonas är på larm. Vi har sett en patetisk kärleksfilm... känns piss. Men bara två veckor kvar nu.. kram

    SvaraRadera