onsdag 28 oktober 2009

Bugg is the shiiiit!

Ja idag var det riktigt kul på buggen! Jag har ju inte varit där på två veckor men jag kom snabbt ikapp ;) En kille sa " Hej är det bra med dej, eller det behöver jag ju inte fråga, du riktigt strålar ju!" Och ikväll var det verkligen så! Grymt härligt att få skaka loss! Är väl mycket som spelar in kanske, skönt att tentan är avklarad och spännande att Paris resan närmar sej! Plus att jag hade ju barnfritt idag så hade väl hoppats på att det skulle hända nå mer skojj ikväll men så blev det ikke....sitter hemma vid datorn istället. Helt okej de med! Behöver betala lite räkningar och ställa inför nästa vecka...då jag är borta heeela veckan :D

2 kommentarer:

  1. Haha! Ja hela den här momenta- situationen vore nog för att bryta kontakten, men jag har bestämt mig för att visa min goda sida och acceptera att man inte kan få allt, jag har ju iaf oranga tapeter i hallen och det är ju värt en hel del!

    SvaraRadera
  2. jo jag vet, mkt jävla nära! Och det var ännu närmare ett tag men det gled mig ur händerna... typiskt!

    SvaraRadera