söndag 25 oktober 2009

Galen helg...igen







Jag har fått en liten kommentar om att jag borde uppdatera sidan så jag gör väl ett litet inlägg haha!


Helgen var underbar....fattar inte att man får leva såhär....mitt och Rebeccas nya singelliv är helt galet!


Jag hade en liten inflyttningsfest i mitt nya lilla bo igår! :D Jätte mysigt verkligen! Jag är så glad över att Rovikarna kom hit en sväng och att mina andra trotjänare också var här! Fick en underbar inflyttningspresent av Becca - en Phalaenopsis! Gillart!

Efter en stunds nätverkande var det dax för utgång....Memento och dregen var det som gällde. Jeppe tyckte att vi borde skita i de för det såg inte ut att vara någe drag.....
Stackarn är ju från Kiruna så de e ju inte så lätt att hålla koll på krogarna här omkring ;) Det var ju löningshelg så det var smockat på Memento! Alla var fulla och glada och Dregen var dreggigare än vad jag hade hoppats på. Vissa var upp på scenen en sväng, vi shottade Fisher och Per ägde dansgolvet, allt var som vanligt haha! Kvällen slutade bättre än vad både jag och Becca hade kunnat hoppats på och det bar av hemmåt på en buss med massor av tjejtjatter haha!

Åter till vardagen och tentaplugg med studiegruppen....hade vi inte nyss tenta?? suck!

2 kommentarer:

  1. En uppdatering! Yay!

    Memento - momenta, ett lätt misstag. Och tänk vad lämpligt om det hade varit memento som låg där.

    SvaraRadera
  2. Men eller hur! Eller..kanske inte..jag skulle ju BO DÄR istället haha! ;)

    SvaraRadera