söndag 11 oktober 2009

Det sa "klick"...

Ja då är man inne på sista dagen innan en ny vecka. Oj vad sliten jag känner mej…men undra på de, vilken helg! Flera positiva överraskningar också! :D

Vi börjar med fredagen som jag trodde skulle bli en lugn hemmakväll med lite småfix i lägenheten. Istället blev jag medbjuden på käk och bowling i stan med sex grovarbetargrabbar, Emma tackade JA! En god bit mat och en sämre bowlingprestation senare bar det av mot stan och Memento. Där träffade vi goda vänner och dansade tooook mycke! Jag hade en riktigt trevlig kväll med grabbarna! Tacksam att jag fick följa med det testostoreonladdade sällskapet. Älskar mina tjejkompisar och vore det inte för dom hade jag mått mycket sämre just nu. Men ibland kan det vara skönt att bara få vara lite grabbig, bara härrja och inte analysera så mycket. Tänker på norrlands guld reklamen – ”man får vara sej själv för en stund”. Tji fick jag när kvällen slutade lite oväntat….och medförde viss analysering ändå haha!

På lördagen bar det av upp mot Stöde! Ooh vilket partaj! Massor av heta 90-tals profiler! Emma var sötast som en Graafsyster men brorsan hennes kom på en nära andra plats som Manson, rikigt ruggig med de där linserna. Jag och Beccisen körde på 90-tals serier och det blev då Buffy och en vampyr hehe. En riktigt rolig fest må jag säga!
Kvällen gick fort och helt plötsligt var vi på väg hemåt igen. I stan stötte vi på bror, kusin och lillkusin och gick på aveny. Jag var lite missnöjd över den långa kön och priset för att se ett band jag knappt visste vilka de var. Men allt missnöje var som bortblåst när Hoffmaestro började spela! Vilket ös! Jag förstår att de kallas för ett av Sveriges bästa liveband! Det sa ”klick” där i publikhavet också, Kalle, killen med brillorna i bandet, var riktigt söt! Tihi, Ante stod och pratade med honom efter spelningen…jag höll mej nära..ooooh så fin :D

Nä man kanske ska försöka gör lite nytta idag också. Typ städa lite smått….
Over and out!

3 kommentarer:

  1. ÅHHHH vad avundsjuk jag blir! Jag vill också se hoffmaestro! Dom är ju tokbra :D

    SvaraRadera
  2. VA FAN HÄNDE MED RÄTTIGHETERNA TILL ATT GÖRA EN BLOGG TILL DIG?!?!?!?!?!?!?!? :p HMPF!

    SvaraRadera
  3. Emma: de var riktigt nice :) synd att man inte kunde hoppa och dansa lite mer bara för axlarna :(

    Becca: det gäller att ta chansen när den ges...nu är det ju ÖVER en månad på vadet..hmpf...trodde jag skulle få den på dagen! ;) nej då..men du har ju så mycket med dina beställda bloggar....jag behöver ju bara någonstans att skriva av mej ;)

    SvaraRadera