onsdag 31 mars 2010

Skoterförarbevis!

Damp ner i brevlådan idag! Härligt! Jag är så glad att jag tog mej för och fixade det där kortet! :D Jag hoppas på att få köra lite på söndag när vi ska ut och angla med släkten :) Jiiihooo! Imorn åker skaran upp till Iddi....är väl egentligen medbjuden men....tro de blir bäst så här. Dessutom medbjuden av frugan till Vemis.....stannar hemma från de med...tycker det e mycke skojjigare å sitta i kassan på ica.....ica-människa som man e! Men man kanske kan hitta på nå bus här hemma i påsk ändå? Vi får la se! ;)
Idag har jag hunnit med skola, hundprommis med Vicky, hälsat på morfar med mormor, simning med pappa och födelsedagskalas för Marica, åååh så gott med smörgåstårta! :D

Lägger in en fin bild på mormor och morfar, parken i Härnta samma dag som dom förlovade sej :)

Visst blir man som varm i hjärtat? :)

2 kommentarer:

  1. Vart får du tag på alla bilder då? Kul med en så gammal på mormor och morfar. Jag måste hälsa på dom på lovet. :)

    SvaraRadera
  2. Jo men visst bror, bilder är skoj! :D

    Lånat den av mormor ;)

    SvaraRadera