söndag 28 mars 2010

Tenta, lådvin och massor av dans!

Oscha vilken helg! Som vanligt! Fredag var helt galen med förseningar, pinsamma telefonsamtal, pinsamma SMS ect allt i samband med juridiktentan. Suck! Efter den kom Wicky till mej och vi lagade god mat, drack vin och mådde gott. Senare drog vi ut på partaj i Myckeläng, lite folk men fick mycket utbyte ändå haha! Rätt rolig kväll och Wicky var på G! Titta bara! :D

(ja jag har fått lov att lägga upp den, jag skrattar lika myket varje gång!)

Lördag började med skoterkörning i Skönvik och sedan skrivning av förarbeviskortet. Så skönt att man ska få kunna ut och gasa själv lite nu! ;)

På kvällen for jag in till Marina på lite förfest sen blev de en snabbis på Memento och sen Ständut Blakk på Aveny. Av nån skum anledning slapp vi stå i den enorma kön och gled smidigt förbi. Riktigt härlig kväll med lättsamma människor! I like it! Bandet snackade om gatufesten flera gånger och konstigt nog blev jag lite sugen, tänk samma grej en sommarkväll, skulle va grymt! :)

Idag har jag äntligen sovit ut..tills min fru ringde och väckte mej, sötisen :) Det var tur det för sedan bar det av upp till mor med bull och muffins bak! Mysigt!

Imorn blir de jobb i backen men först: introduktion till sociologikursen, spännande! :D

1 kommentar: