tisdag 9 mars 2010

Internationella kvinnodagen

Idag ha det varit gott om kvinnor i mitt liv! Först var jag en sväng och fikade hos Vicky i hennes nya jätte fina lägenhet! Å jag vill flytta igen! :D Sedan jobb och där kom Feffi, Marina, Lilly och Camilla och hälsade på, det var så trevligt att jag helt glömde bort tiden och Adam fick komma och "köra ut" brudarna haha! Dessutom gav han mej en tankeställare...varför denna "Internationella kvinnodag"? Jo för att vi behöver en dag att uppskatta kvinnorna för de är så underlägsna männen...bull shit! Snacka om att inta offerställning! Hmm..*mutter**mutter*. Tog en hundpromenad med Felicia sedan...jag tror att det var bra så fick vi båda rensa luften lite....vi är ju som bekant experter på att överanalysera och försöka förstå oss på karlar..men ikväll försökte vi vända på steken..och skita i vad dom tänker och vill..och istället fundera över vad vi vill och hur vi egentligen vill ha det. Hmm...besvärligt blev det ju...men samtidigt så mycket enklare :) Livet leker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar