söndag 14 mars 2010

Helg igen...

Igår var det jobb, massor av ostar och vinmys med Felicia! haha! Skönt att vi äntligen fick lite mer tid för oss själva! Timmarna flög förbi men vi hann med många skratt ändå! :D

Idag har det blivit lite skoteråkning! Jag måste ju träna upp mina skotermuskler ;) Först var jag ut med min fru, lilla Lilly och mina svärföräldrar. Det var så härligt att komma ut en sväng, sitta i solen, skratta med roliga människor och äta gott! :D

Coolingar med spegelglas!



Efter middag hos mor blev det också en sväng med grabbarna. Shit! Imponerad över att jag höll mej kvar på skotern hela resan! Buskörning med en tegelsten som mej bakpå är ju ingen lätt match! haha!

2 kommentarer:

  1. Att vara tegelsten är inge kul. Inge kul alls...

    SvaraRadera
  2. Tiden går fort när man han roligt vettu!

    SvaraRadera