torsdag 4 mars 2010

Go och glad! :D

Onsdag: Fika hos Bossen på förmiddan...2 möten på MIUN, lunch på Rutiga Duken, Simning med pappa och Ante, pizzamys med pappa och båda bröderna, besök av Felicia till lååångt in på natten/morgonen! Skratt är bra! :D
Torsdag: Skola i Härnta...Strengs föreläsning hade man ju klarat sej utan men det var ändå skoj att träffa några klasskamrater man inte sett på länge :) Bröderna hade tvättat och servat bilen när jag kom hem, underbart! Jag ordnade sedan pannkakskalas hos mamma, jippiie! Hittade en fin bild på min mamma! :D
Tog Ronja under armen och fortsatte min färd mot Sörberge. Hemma framför dumburken fick jag mej att gott skratt när chefen skickade bild på "en kille" i rockabillyfrippa hehe! Dessutom fick jag höra att jag är alltid himla go och glad så man blir på bra humör av att träffa mej :) Jätte roligt att höra och det värmde verkligen :) Det ger mej kraft till nya tag på jobbet imorn! Det ska bli så kul att se hur det går för "Natt i backen". Vi får se om det är nå folk kvar där tills kl 24 :) Kom och fika vettja! :D
Tack och gonatt!

2 kommentarer:

  1. Varifrån är den där bilden tagen?

    Amazon i bakgrunden ;)

    SvaraRadera
  2. jag vet inte vars den är tagen...ser inte ut som hos oss va?
    De e ju mammas amazon iaf ;)

    SvaraRadera