söndag 7 mars 2010

SKOOOOTERS! :D

Igår bar det av mot pimpeltävlingen på Gussjön! Bröder, kusiner och morbror Pär fanns med i karavanen. Jag åkte med Jonas och efter stopp med lite skruvandes, felkörningar, fastkörningar och renslakt (?) kom vi till slut fram! Solen sken och det var massor av skotrar! Underbart! Det var så härligt att få hänga med ut på en skotertur och jag hoppas att jag hinner med fler innan snön försvinner :) Tuff brud va?

Lillebror babababaa med tuffaste skotern! ;)


På kvällen blev det party! Big time! Jag och Vicky åkte hem till Beccis och värmde upp med melodifestival och vin. Såhär i efterhand undrar jag vad det egentligen var i vinet jag fick i present av Ping :) Vi drog vidare ut till Pooo där resten av gänget var! Å vilken kväll! Dans, surr och lite för mycket alkohol....men men..hur ofta händer det då? Ibland kan det vara skönt att släppa lite på bromsen och leva lite äventyrligt ;)

1 kommentar: