söndag 4 april 2010

Påsk!

Det här är ju faktiskt en riktigt trevlig storhelg! :D Jag har varit lite bitter över att jag "måstat" vara hemma och jobba i påsk och inte kunnat åka till varken Iddi eller Vemis....men nu är jag glader! :D Det har varit rätt roligt att jobba de här dagarna! Mycket trevligt folk inne i butiken och det piggar verkligen upp! Efter sista passet igår blev det lite myspys och sedan utgång. Krogen var väl iofs inte speciellt imponerande..lite folk ute med jag hade kul ändå, åter igen tack vare människorna runt omkring mej! Sen mår man ju inte sämre över lite roliga sms heller ;)

Tidigt imorse hämtade bror mej och sedan bar det iväg med skotarar ut på sjön! Angling, trevligt sällskap, SKOTERKÖRNING i underbart väder! Vad mer kan man begära liksom? Fantastiskt! :D


Storebror och jag myser på "våran" skoter :)

Ante blev lite hungrig!


En gädda! :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar