söndag 25 april 2010

Tårar, tårtkalas, esteter och mcknuttar!

Helgen började med en tokskön fredag! Blev först bortskämd några timmar på salongen med färgning, huvudmassage, sminkning och hårstylning, sååå fräsch! ;D Sedan blev det dejt med studiegruppen, gillar verkligen de brudarna, blir mycket roliga diskussioner haha! Grillat hos mamma stod sedan på schemat....sååå gott! :D Mys att sitta och surra lite, höra mamma och Rolfs olika syn på livet och relationer och alla dessa karlar i mitt liv...eller tidigare liv :) Jag lämnade Ronja för en helg hos mormor och morfar och for sedan hem och gosade ner mej i soffan med ett glas rött och en blåbärschokladkaka! Underbart! Grät floder dessutom till "P.S I love you". Trodde inte jag var så känslig men...det var jag. Dessutom har jag gått och kärat ner mej i Gerard Butler...*suck*...sett två kärleksfilmer med honom på mindre än en vecka hehe. Nu funderar jag på att åka till Irland och leta upp en egen Gerard! :D



Gerard + MC, kan det bli bättre?! :D

Efter jag jobbat igår for jag in till Vickys föräldrarhem. Hennes syrra fyllde år så det var släkt och vänner, massor av mat, tårta och kakor! Hääärligt! Riktigt skoj att sitta och prata med tjejerna också, höra derras syn på pojkar och relationer :) Jag slängde in brudarna i bilen och släppte av dom på krogen för att dra vidare på fest som Feffi var på. Där blev vi sittande med ett gäng "estetkillar" och åter igen pratade relationer! Efter lite mobila påtryckningar bar det då sedan äntligen av mot det försttänka målet - Adas vårfest! Tur i oturen så hade bandet slutat spela när vi kom fram alltså fick vi gå in utan att betala musikavgift, billigt och bra! ;) Jag trivs där uppe på klubben faktiskt! Hade gärna stannat längre :) Rätt skönt att vara nykter och köra, jag har ju roligt ändå, det blir billigare och lättare att ta sej upp på jobbet dagen efter dessutom! ;)

Alltså: en skön helg med mycket surr! Kul att höra så olika människors tankar om exakt samma sak :)


Nu ska jag skratta lite innan jag kryper ner, har ju lånat Vickys box med "That 70s show" - gillar dom skarpt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar