onsdag 28 april 2010

En stor fet skalbagge...

höll jag just på kliva på ute på kvällspromenaden! Tjihoo! Det betyder att sommaren är påväg! :D Med stormsteg dessutom!

Dagarna flyger förbi just nu...och det mesta är roligt....fullt upp hela tiden även om jag har mina "bakisdagar" (dvs återhämtningsdagar) då och då. Lika bra att inse..nedstämdhet är mänskligt och behövs för att komma tillbaka på banan igen ;) Idag ha det varit skola och sedan lidda med pappa (lunch/middag). Jag bjöd på spagetti och köttfärsSÅS efter att han tagit en lååång prommis med barnbarnet medans jag var på skolan :) Härligt de!

Ikväll blir det pluggande....jäkla hemtenta...jag har sååå dålig fantasi när det gäller sånt här...men men...får väl sno ihop nått ;) Tjo hoo snart helg! Läängtar! kommer bli skoj med valborgsfirande och party! :D umgås med nära och kära...de fyller mej med energi! Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar