söndag 11 april 2010

Rumpnyp!

Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag av en fest....i min lägenhet! Lovley! Tänk va underbart! Bröder, älskade vänner, prinskorvar och partystämning på topp! :D Nu skulle det partas! Och vilken kväll det blev! Hoffmaestro & Chraa var grymma och jag var som i ett partyrus hela kvällen! Stod längst fram i trängseln med lillebror och hoppade in hans första timmar som 21 åring! :D

Ibland ser man en kille..och tycker att han har allt, leendet, utstrålningen, utseendet, SKÄGGET ja allt...för att vid nästa möte inse att det inte alls var så fantastiskt.....så var inte fallet igår! Karl-Uno är fortfarande lika fin :) Känner mej inte som en groupie....men när karln kom gående efter konserten blev jag alldeles stel...de hela lättades upp av att Vicky nöp honom i rumpan och lillebror frågade om han fick ta ett kort på oss....hmpf!




Galet men men...skrattar ju åt det nu i efterhand! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar