tisdag 1 december 2009

Oooh ja trivs!

Idag var det skoldax, roligt att se alla igen för det var ju en hel vecka sedan sist! Vilken tur det finns Internet, så man hinner hålla koll på folk även när det inte är skoldagar ;) Idag tog jag bilen själv upp, efteråt fick jag nått ryck för mej och åkte ner på stan en sväng, myste på Wilmas indiska och köpte lite reavaror på Inreda & Sånt. Titta! Dessa kylskåpsmagneter är ju klockrena! Passar mej utmärkt så nu får de täcka de fula fläckarna istället för ett kort på mamma ;) Sorry morsan, skiftbyte!



När jag shoppat klart och åkt hem blev en långprommis med Ronja i det fina, men kalla, vädret. Här hemma har det sedan blivit lite "adventsstädning" hehe, men vadå? Jobbade ju hela helgen :P Bytt gardiner och fixat lite mys. Trivs så bra här hemma....bara golvet som gör mej spysjuk..varje dag...men det ska snart vara ett minne blott, är det tänkt. Fick inspiration av Ciws fina dekoration jag fick i inflyttnings present, egenplockad mossa och hemmatorkade apelsinerskivor :)



Snodde ihop detta av lite gammalt jag hade hemma, visst blev det sött? Pappa var sedan äntligen hit och borrade och trixade. Så nu sitter stringhyllan där den ska! Yiiihooo!Riktigt nöjd! Så roligt att kunna använda andras gamla saker! Farmor har grejjer hon ;) Kanske en liten bild imorn? Vi får se....imornkväll ska jag på bugg med bror sen prommis med Marina! Välbehövligt känns de som! Ååååh riktigt längtar att få surra lite med henne! Ut i luften och summan av kardemumman! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar