torsdag 17 december 2009

Städat igen!

Haha! Jag får alltid så mycket gjort när Per ringer! Kopplar in handsfreen och sen kör jag ett varv i lägenheten. Så underbart sedan när man lägger på och upptäcker att lägenheten är städad, utan att man tänkt på de! Det kan vara diskning eller bara allmänt plockande. Idag blev det tom lite dammande med vippan haha! Kommer nog fikabesök imorn så då tänkte jag försöka ha lite ordning här :) Försöka går ju...det går rätt snabbt att städa en så liten lägenhet som jag har...men det går också otroligt snabbt att stöka ner här igen haha!
Sitter uppe sent inatt... sovit så länge idag, hade migrän när jag vaknade så pluggträffen och lunchen med Pelle blev inställd :( Tråkigt! Men nu mår jag bättre hehe, ska ta och plugga lite till snart!
Ser fram emot helgen! Träffa Marina på fredag och planera nyår lite! Yeeeeeah! :D Lördag efter jobbet blir det sedan utgång! Med Beccisen och Gabbi. Gabbi! Förstå! Evigheter sedan! haha! Dessutom! MEMENTO! EVIGHETER SEDAN! haha..eller nått sånt :P



Kåningen Ping, Gabbi och jag! Iddi för många år sedan haha! :D
Fastnat för Melissa Horn...tyckte det var dravvel förut....men nu..ensam, en tyst natt...är de vackert :)
Som tex låten Hur ska det gå?
"vi var aldrig kära i varan det bara kändes likadant" kunde inte sagt de bättre själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar