onsdag 9 december 2009

Inbrott!

Imorse när väckaren ringde upptäckte jag att jag hade sovit över....en timme! Jag skulle upp halv sju och ställde väckning 07:30....svårt att räkna digitalt tydligen :P Efter tokstress hann jag ändå upp till Härnta precis till lektionen började. Trälade mej igenom några faktiskt intressanta timmar, fiffiga diskussionsämnen klassen hade kommit på, vi äger verkligen :P När jag väl kom hem igen och gick in i lägenheten var det nått som inte stämde. Saker stod inte som jag lämnat dom...fick först kalla kårar men upptäckte sedan en liten lapp (eller ja, servett) på bordet. Gullit av pappsen :) Gillade tårarna på sista smajlisen haha! Ringde upp honom och bjöd över honom på lite kaffe och sedan gick vi på en timmes hundpromenad. Vilket jag nästan ångrade efteråt...Ronja sprang in en sväng i skogen och kom tillbaka stinkandes av bajs. Mmm...riktigt bajs. En irriterad matte slängde sen Ronja i badet...uscha! Men den dåliga dagen avslutades mycket bättre än vad den började! Det var avslutning på buggkursen och jag tycker vi var riktigt duktiga bror och jag! Nästa kurs börjar vecka 5 men vi får väl ut och praktisera lite här i jul ;) Hänka?

4 kommentarer:

  1. Hej Emma! Jag vill jättegärna följa med och dansa nån kväll om du har lust. Ingen av mina kompisar dansar så det vore skitkul!

    Vart har du gått kurs? Funderar på att gå fortsättningskurs :)

    Kram/
    Helena

    SvaraRadera
  2. Ooooh men Helena vad är det jag hör!! haha! Ja det skulle vara jätte roligt! Kul att du också är nybörjare, då kan vi stötta varandra! Jag har inte vågat mej ut och dansa utanför kursen än ;)

    Jag har gått i Bergsåker hos Trolldansarna. först 8 ggr nybörjare sen 8 ggr fortsättning och efter nyår blir det påbyggnad 1 :) Vart har du gått?

    krams

    SvaraRadera
  3. Jag har också gått nybörjare och fortsättning hos Trolldansarna och så gick jag två kurser i Härnösand och en på Nordvik. Så egentligen borde jag väl gå påbyggnad steg 3 eller nåt. Men påbyggnad 1 blir nog bra. Vilken dag/tid är det? :)

    SvaraRadera
  4. oohlalal! du är ju riktigt rutinerad isf ;) Jag kommer nog gå tisdagar kl 19...en timma e de..men går även en senare samma kväll och en på söndagar. Vore ju jätte skoj om du ville hänka! :D

    SvaraRadera