fredag 11 december 2009

Julkort!

Fick mitt första julkort idag! Vissa är ute i tid *hostanna* :P Jätte gullit! Blev faktiskt glad över att få ett brev att sprätta :D Börjar fundera över mitt val över att inte skicka några julkort iår...man kanske borde de ändå?? Nix! Sagt är sagt!
Vart tog denna dag vägen då?? Vet inte riktigt...tog en tur med Ronja, lunchade, drog till birsta och handlade födelsedagspresent till Rolf, han fyller ju år imorn. Hehe är lite busig. Han ska bla få ett inslaget paket matlagningsgrädde! Jag lagade middag till de två för ett tag sedan, hade också med mej vaniljvisp för att jag tänkte göra en paj efteråt, men de var så mätta så vi skippade pajen. Nu i helgen när Rolf skulle göra potatisgratäng råkade han använda den istället för matlagningsgrädde...haha! Siktat in mej på matlagningstemat i presenter, han tycker ju det är roligt med matlagning så förutom grädde blir det också en teflonstekpanna och nå stekspadar och tjaffs. Hoppas det uppskattas! :)
Idag har jag lagat värstingmiddag!! haha nä men gjorde lasagne/pastagratäng, tar ju faktiskt lite tid när man ska steka färs och koka pasta. Lägger faktiskt inte ner så mycket tid och energi på mat när jag bara lagar åt mej själv men idag skulle jag ju få besök av ICA-Åsa och hennes dotter Emma. Det blev skit mysigt verkligen :) De kom hit med en bok jag beställt av hennes son från WWF. Tänkte prova ett recept imorn redan :) haha största bilden! :PNu ska jag ta och stänga av datorn...mycket som ska göras imorgon också. Försöker trycka på knappen före tolv men nu blev de lite lite längre....men ska inte sussa riktigt än...ska försöka läsa lite Dalai Lama....försöker jobba lite på "välbefinnandet" :P

2 kommentarer:

  1. (Nu utgår jag från att det är jag som är HostAnna...) Va 17? Jag skickar ju Julkort för att jag även ska få några tillbaka, men icke... ;) Nästa år kanske?
    Åsså måset jag vara ute i god tid för att inte vissa Systar skulle åka hemifrån och upp hit. Dock har jag fått reda på att det inte var nån fara, dom anländer inte förrens typ julafton... men men, gjort är gjort!

    SvaraRadera
  2. hmm...sant...det piggar upp! Ska försöka skicka ett till dej nästa år! :P

    SvaraRadera