måndag 7 december 2009

Helg! Jag gillart!

Ja helgen har varit riktigt fin! Fredag bestod av lite plugg....i stan med gruppen (fan va bra vi e) och också lite hemma själv....det var ju helg så en liten alkoläsk måste man ju kunna unna sej...bra kombination....
Efter lite intensiv pluggning bar det iväg på middag. God mat och trevligt sällskap, kan de bli bättre? Mycket skratt och utebyta av tankar.....också det en perfekt kväll för en beteendevetare :P
Lördag var det tenta....säger inget mer om de än att det gick åt h***e! Blä! Bilen krångla så de var bara att kalla in mina mekaniker...haha...två stycken borde ju bli dubbelt så bra va?? Vad gjorde ja g utan dessa grabbar? :P Bilen mår bättre..få se hur länge bara...
Sedan bar det då av mot Rolandsbacke och Bittes 40 årsfest! Kanon kväll de också! God mat, god BÅL (tihi) och trevligt sällskap. Dans in på småtimmarna, härligt att få sätta in allt från buggkurserna i verkliga livet, vi ägde golvet bror! ;) Lite lek också.....
Söndag och 12 timmars arbetsdag...gick riktigt bra faktiskt...men...after shave är skiiiiit! :P Så skönt att jag fick jobba...så man slapp sitta hemma och känna sej ensam. Idag har det varit lite bus med Ronjis. Hon lättar upp ensamma värdelösa dagar :) Vad gjorde jag utan henne?


Nu ska jag iväg och leka flyttgubbe hos Beccisen :) Äntligen kan hon flytta in! :D Sen blir det att hänga me Johanna..ska bli niiiiice! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar