måndag 23 november 2009

näring är bra skit

Kanske man skulle syssla med det??? Mådde inge bra idag...att man aldrig lär sej?? Jobbade öppning till stängning igår och sedan bar det av till Poo och röken haha! Skippade middagen, för hur skulle jag hinna med det?? Efter Poo blev det lite dans på Memento...trevligt...men lite ensamt...fast jag trivs ju i mitt eget sällskap :P Bröt sedan trenden med att åka till MAX efteråt....somnade som en stock när jag kom hem. Suck! Mamma har ju lärt mej hur det funkar, och brukar ju alltid följa hennes direktiv. Förra helgen tex när det inte fanns snabbmat inom synhåll så stekte jag svamp och kokade nudlar mitt i natten..hehe. Så var inte fallet denna gång...därav mitt hälsotillstånd idag. Uscha!

Hmm...blev ju ingen middag idag heller.....nudlar med svamp...det lät ju riktigt gott jue :)
Fick en länk av Judit idag...där det fanns en bild på min fina Mitzy. Saknar i massor! Ser henne lite överallt i allt....som tex i mitt ben. haha! efter att jag promenerat 5 timmar och dansat 1½ på 2 dagar började jag få lite krämpor i vänster baksida lår.....måste vara från musklerna som fick sej en törn när jag och Mitzy fastnade upp och ner i ett dike...hehe. Mitzy var ju smäcker..men 400 kg häst på benet kändes så jag slet och drog lite....gick väl sönder lite där då men men, kunde gått värre ;) Min älskade....

1 kommentar:

  1. Åh, vilken fin häst! =) Jag är ingen hästtjej, men det där var verkligen en sötnos!

    SvaraRadera