tisdag 10 november 2009

Barnkär

Igår fick jag rycka in som barnvakt. Jag passade Marinas lilla sötis Lilly! Åååh så söt! Sötnöt! :D Jag har ju själv en liten voffsing, faktum är att det bästa med att komma hem var att få träffa Ronja igen. Hon liksom fyller mitt tomrum haha! Men iaf....hund och hund är ändå inte riktigt samma sak. Lilly fick man ju klä på när vi skulle gå ut, "åsså första armen..åsså andra armen..såå ja..duktigt flicka" haha! Precis som en liten bäbis! Så himla gullig!
Önskar mej verkligen en ny kamera...kanske en för tidig julklapp/födelsedagspresent? Finns det någon givmild människa där ute?? Jag kanske kan höra med mina förra grannar....dom har ju vunnit 2,7 miljoner nu....en liten ynka kamera kanske dom kan skänka till lilla mej...för gammal god grannsämja liksom...bodde ju där några år...iofs för några år sedan..men ändå...
Till helgen kommer Emma hem! Hon skulle försöka vara ledig en kväll....hon måste ju få se mitt lilla krypin så jag tänkte ordna en minifest då..sedan utgång :D En bild på min älskade Emma med en öl, första kvällen i Paris ;)

Nämner det igen (och hoppas på att min ex ex ex granne ska se det) jag behöver VERKLIGEN en ny kamera ;)
Imorn är det skoldax, jag ska då få träffa läraren vi haft i snart 2 veckor....pinigt att jag inte varit där. Men jag har haft bättre saker för mej :D

Tack och godnatt!

3 kommentarer:

  1. Lilly o jag tackar så mycket <3 , inte alltid lätt att vara liten heller ;)
    Såg de vankades fest... :)

    SvaraRadera
  2. ooh yes...synd att du inte kan på fredag...men kanske styr upp nått på lördag också ;)

    SvaraRadera
  3. Haha! Tack för stödet! ;)

    Öva öva öva =D

    SvaraRadera