fredag 20 november 2009

Fredag igen...

Är det nått annat än fredag och söndag? Ikväll sitter jag hemma med ett glas vin och socialpsykologiboken. Jag skulle på dejt med Felicia ikväll men hon var sjukis :( Men vi dejtade ju igår,mamma sa de "tar det aldrig slut nångång?"ne det gör ju inte det när jag och Feffi kommer igång!


Då blir vi övernalyseringarnas mästarinnor! :D Men de e skönt att gå in på micro detaljnivå ibland haha! Jag har kommit fram till flera bra saker de senaste dagarna....genom att studera socialpsykologi och föra över den infon på mina tidigare relationer...då är det som att tieöringen ramlar ner! :D self self self!
Sitter och uppdaterar min mail hela tiden....hallå? Inse...det kommer inget mail idag :( Suck va tråkigt....minns förra fredagen...då var det livat i holken :D Förfest i mitt lilla bo sedan utgång! Lägger upp lite glada bilder...haha...full gaaaas! :D





Lördag hos Poo var trevligt också....även om det skapade lite förvirring i mitt lilla huvud....men analysering med mina nära har hjälpt mej att reda upp det hela. Det är ju så mycket enklare att blanda in halva sin vänskapskrets istället för att ta det med personen i fråga...*harkel*. Denna helg har jag förmånen att jobba hela helgen! Underbart! Kom med en älskad vän fram till att om man endå ska förstöra dagarna en helg kan man ju lika gärna jobba ;) Sååå sant! Så imorn kör vi ett 12 timmars på ICA, sedan "in i röken" haha! Poo har grejjer han ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar