onsdag 25 november 2009

Arvingarna is da shiiit!

Spelade låt efter låt tidigare idag! Eftersom det gick kasst förra gången på buggkursen tänkte jag att nu jävlar måste nått hända! Så jag slog på Arvingarna och bjöd upp en stol! haha..kom på att jag måste sätta upp mina nya persienner som står i städskåpet....fick för mej att grannarna skrattade åt mej ;) Men skrattar bäst som skrattar sist säger jag! Gick jätte bra på buggen idag verkligen! tjohooo! :D

Konstigt, inte sett Erik på flera månader och nu har jag sprungit på honom 2 gånger på bara några dagar..eller ja, idag körde jag bara efter honom men ändå...haha de e ju inte konstigt att stöta på honom (Sörberge är ju inte så stort) men de konstiga är väl att...de inte känns konstigt. Visst har det varit lite jobbigt och det har uppstått knepiga (enligt mej) situationer men det har inte varit något velande från nån av oss..så skönt verkligen! Det var så roligt att träffa Eva igen också...saknar våra bus :)
Titta vilket fint paraply jag har! Köpt på dollar för många år sedan för en tia...väl värt den guldpengen kan jag säga för den har använts flitigt varje dag de senaste VECKORNA känns det som...när ska det sluta regna?? Lite drygt bara att bära omkring på den i nån timma.....Ronja måste ju få röra på sej fast att det är dåligt väder. Klumpigt med paraply...man kanske skulle haft en sån där paraplyhatt? Måste vara jäkligt praktiskt, men kanske inte så snyggt....tar regnrocken imorn helt enkelt.

Nu ska jag bara skriva klart sista mailet för ikväll...sen blir det sängen...skönt med en tidig kväll för en gångs skull :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar