onsdag 17 februari 2010

Semlor, hälsa och sorg

Fick i mej 3 semlor igår dagen till ära. Först vid fika med Beccis och sedan hos Marina efter buggen. Eftersom semlor säljs i tvåpack och Marina inte är förtjust i dessa läckerbitar var jag ju tvungen att trycka i mej båda två! haha! Kladdkakeballerinorna däremot...de gick ner hos henne med! ;)
Sitter här med lock för öronen..mäkta irriterande! Jag var ju och simmade tidigare ikväll med pappa och Jonas och det har inte släppt än! Grr! Men det var skönt att simma iaf :) Så hurtig nuför tiden! Vegetariskt för hela slanten nu också! Denna bild tillägnar jag Emma hehe, se va duktigt jag är! :P

Lägg märke till lagboken också! Fast denna rätt (min favoriträtt) är väl kanske inte så mycket att vara stolt över. Nästa, sötpotatisplättar med mynta och fetaost däremot, fin fint! ;)

Idag skänker vi också en tanke till vår älskade vän Yngve som gått bort. Man blir liksom lite ställd när en människa som alltid funntis där....plötsligt inte gör det längre.

4 kommentarer:

  1. Haha, underbart! Jag äter pannkakor på Kulturmagasinet minst en gång i veckan nu när jag jobbar på banken. Det är ju jättenära dit, också är pannkakorna billiga som tusan, typ 50 kronor för sex st med en egen låda fylld med sylt och grädde, yummie!!

    Hoppas allt är bra med dig! Tycker vi borde dra ihop brudarna snart och göra ngt riktigt roligt, kanske åka ngnstans och göra nått? Boda Borg och sedan äta och bada i Stöde?

    SvaraRadera
  2. Åh pannkakor är så bra! De jag köpte idag på jobbet var desto sämre...fattar inte...pannkakor utan varken mjöl eller mjölk...hur funkar de?

    Ja det vore jätte kul att hitta på nått! Bara chicks! :D haha..får ta en helg framöver! Nu ät det ju så satans kallat att man inte ens vill gå ut :(

    SvaraRadera
  3. Haha vilken Emma?! Fy vad fint gumsan! :D

    SvaraRadera
  4. haha! alla Emmor gillar pannkaka :P men tänkte mest på att de e vegetariskt...så lilla du gumms ;)

    SvaraRadera