tisdag 26 januari 2010

Vin & choklad!

I like it! :D
Gotti gott! Sussar gott! :P

Livet är rätt intressant egentligen.....om man väljer att låta det vara intressant. Kanske borde man de i lite större mån?? Släppa lite på bromsen....låta äventyren komma? Streetbruden sätter griller i huvudet på raggarbruden! Men varför inte? Man lever ju bara en gång...och är så trött på att måsta tänka åt andra hela tiden....sluta se er själva som offer där ute! Ta tag i saken istället för att skylla på andra!

Sitter också och tänker på den här mallen...mallen vi har om hur vi vill vår "näste/nästa" ska passa in. suck....visst har jag vissa krav...men ikväll funderas det mest på hur jag inte passat/passar in i den. Tidigare relationer...hur de velat att jag ska vara...hur de velat förändra mej...hur de trott att de kännt mej...kanske älskat mej....när de egentligen bara haft en slags bild av hur de velat att jag ska vara..och byggt upp deras syn och förväntningar efter det....denna mall. Jag har försökt...det har jag faktiskt.....jag är ju (om jag får säga det själv) rätt flexibel.....men måste vara ärlig mot mej själv också. De har trott de känt mej....kanske gjorde de det?? Men valde att "stöta bort" de sidorna....de mindre önskvärda.......men även de är ju faktiskt en del av mej. En del av den jag är. Jag mår så bra nu av att få vara den jag är. Emma. Och det tänkte jag fortsätta med ett tag till. Finns det ingen mall som passar för det så, fine. Då är det ju inte mej "de" söker efter...."It aint me you’re looking for…babe"

Johnny vet vad jag menar...

"Go away from my window
Leave at your own chosen speed
I’m not the one you want babe
I’m not the one you need

They say you’re looking for someone,
Who’s never weak but always strong
To protect you and defend you
Whether you are right or wrong

Someone to open each and every door
But it aint me babe
No no no, it aint me babe
It aint me you’re looking for… babe
Go lightly from the ledge babe,
Go lightly on the ground
I’m not the one you want babe,
I’ll only let you down

You say you’re looking for someone
Who’ll promise never to part
Someone to close his eyes to you
Someone to close his heart

Someone to die for you and more,
But it aint me babe
No no no, it aint me babe
It aint me you’re looking for… babe

You say you’re looking for someone
To pick you up each time you fall
To gather flowers constantly
and to know come each time you call


And will love you for all life and nothing more
But it aint me babe
No no no, it aint me babe
It aint me you’re looking for… babe"


Mitt rätta jag! En sommardag med Beach Buggyn!

2 kommentarer:

  1. Jag kan förstå det. Tusan, bättre form än så där kan man ju knappast få! ;) Allt tack vare siliconet! Klart det bjuppas! Om du pallrar dig hit ;)

    SvaraRadera
  2. Åååh lilla Emma....gör dej själv en tjänst: dra ner på vinet va! :P

    SvaraRadera