onsdag 13 januari 2010

La familj

Yes spenderat mycket tid med dom nu känner jag...men de gör mej glad! :D Igår var jag och storebror iväg med mormor, först på Erikshjälpen och strosade lite sen åkte vi upp till morfar på korttidsboendet och fikade. Mysigt mysigt! Så skönt att sitta och surra med mormor, om förr. Kikade på stora släktträden också....kul att se hur det var :) En av förfäderna jobbade som "klarinettblåsare" se där ja..kanske har någon musikalisk gen jag borde utforska? :P
Idag har jag promenerat med far och Ronja, trevligt det med, sedan fikade vi med farmor en stund :) Ikväll har jag först varit och simmat med mamma och sen lagat storkok med henne :) Det känns som att blodet blir bara tjockare ju äldre jag blir. Genom min flytt har jag verkligen kännt hur viktig familjen är. Dom finns alltid där för mej! Otroligt härligt att veta! :D
Imorn kommer det golvläggare! Riktigt charmiga faktiskt må jag säga, fast misstänker att mitt tycke sitter mest i kläderna. GULA ARBETSKLÄDER!!!!! :D Äntligen ska jag få nytt golv! En gammal (ca 3 månader) dröm går i uppfyllelse! Efter att de varit här tänkte jag vara hurtig och ut och prova mina nya sidor :D Så se upp i spåret!

2 kommentarer:

  1. Skidor ska de ju vara....hmpf! Någon som har ett par stavar att låna ut? :/

    SvaraRadera
  2. Skidor är bra träning. Jag tror jag åkte 3-4 mil sammanlagt förra veckan. Idag åkte jag en mil. Träning för hela kroppen. Armar, ben, axlar osv. Tänkte köpa mig ett par jag till och med kanske då jag flyttar till Söråker någon gång i framtiden. Men bra köp, storasyster. Hälsa Mormor och Morfar!

    SvaraRadera