söndag 24 januari 2010

Rockabillyfest!

Ja det blev så dagen med stort D! :D Jag är så glad och imponerad över att så många ansträngde sig och klädde upp sig! Uppskattas verkligen av värdinnan! Alla var glada och trevliga och det roligaste av allt var att trots att det var så mycket blandade människor, Jonas vänner, mina vänner, klasskamrater, barndomskamrater och så hade alla jätte trevligt tilsammans! Helt underbart! Jag kunde inte sluta dansa och mådde verkligen jätte bra hela kvällen! :D

Tack alla ni som kom och gjorde festen minnesvärd! Låten "Now I've had the time of my life" från Dirty Dancing som vi spelade flera gånger den kvällen passade verkligen in! Det var så jag kände i mitt hjärta! :D
Lägger upp en liten pic på min outfit, lägg märke till den LEVANDE blomman i hövvet jag fick av Feffi och mitt nya fina tärningsarmband jag fick av Marina och Camilla! Lovley! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar