onsdag 6 januari 2010

Ett nytt år...ett nytt inlägg...

Oj va de va länge sen!! Det är dels för att jag till en början har jag varit lite avvaktande...jag fick nämligen uppmaningen att inte vara så privat på min blogg. Jag har funderat över vad jag kan skriva som inte är så "privat". Jag har fortfarande inte kommit på hur det ska gå till då den faktiskt heter Emma Nordins Liv. :P Jag har också jobbat otroligt mycket under jul och nyår...och när jag inte jobbar har jag partat eller myst med mina nära och kära. Riktigt härligt må jag säga! Men nu är det slut på tystheten! I´m back! Och det tillsammans med den bittra sanningen! :D
Jag tänkte försöka minnas året som varit. Till en början kom jag bara på tråkigheter...saker som tagit slut...tex Mitzys långa, fina liv, mitt förhållande med Erik, Jimmys liv. Jag tog då hjälp av Anna och vi kom fram till att början av året hände typ...inget. Jag pluggade i massor och jobbade på både ICA och i Sidsjöbacken. När jag inte gjorde det var jag med Mitzy, Ronja och Erik helt enkelt. Men sedan tinade världen fram och då började det hända saker! Och jag kom på att det hände ju mycket roligt under 2009 också! Valpträff, möhippa, bröllop, student, Tallinresa+Skansen, 40-årsfest x2, 50-årsfest, cruisingar, Holmö, maskerad, Paris, inflyttningsfester och ett grymt nyårsfirande! Nya människor har kommit in i mitt liv och jag är verkligen glad över att jag har så fina vänner! :D Haha! Här är Emma Nordins liv i bilder 2009! Take it or leave it! :D

2 kommentarer:

  1. Haha! "Lånat" de flesta av bilderna kom jag på faktiskt! Tack ska ni ha ni som tagit dom! ;) Jag som önskat mej pengar till en ny digitalkamera, men vem behöver väl det när man har vänner som dokumenterar ens liv åt en? :P

    SvaraRadera
  2. Åh! Är det inte den berömda posen där på bild nr 6!?

    SvaraRadera