måndag 28 juni 2010

En liten sammanställning...

över midsommarhelgens.....

bästa partystället: logen hos Johanna
bästa byte: 4 ark toalettpapper mot en mazarin
fräckaste plankare: Aspman och gänget
roligaste styrdans: jag och Jonas
bästa styrdans: Jonas och Marie
snyggaste dirty dancing imitation: Salt och Aspman
hungrigaste: Ante som svepte 2 hamburgare
bästa trubadurpar: Pelle och Torbjörn
mysigaste: allsång i köket på Tynderö
bästa nattmatsställe: familjen Wohlins kök
bästa färdkosten: häxblandningen i sirapsflaskan
bästa nattmaten: falukorv
bästa sovstället: lillstugan
värsta: alla myggbett
snyggaste transportmedlet: rosa/svarta partybussen....med 10 småpojkar
bästa bortförklaringen: - nä, det är inte jag, det måste vara min tvillingbror. (som också visade sig vara sant)
matträtt: pölsa..tydligen.
partylåt: skaka rumpa
gosigaste: hångelsoffan på logen
finaste krans: Johannas syrenkrans
skönaste säng: mammas...orsakade en försovning
jobbigaste: att jag var tvungen att jobba.....varje dag.
kallaste: Gussjönoret!
sprinter: Matte!
galnaste: Puchen
ytligaste: Jag

2 kommentarer: