måndag 21 juni 2010

De här med facebook...

....är ju som de är. Funderat på varför jag är med där i huvudtaget då småsaker bli hett skvaller. Jag tycker det är så otroligt tråkigt då meningen egentligen borde vara att man skall hålla kontakten med sina vänner...inte sitta och snoka för att sedan kunna snacka bakom ryggen på personen i fråga. Varför prata med andra och förstora upp saker och ting istället för att ta det med personen det gäller? Borde inte vara så svårt tycker jag. Men apropå hålla kontakten med vänner, förra veckan fick jag besök av Madde, en fin vän jag gick med på Nordvik men som jag inte haft så mycket kontakt med sedan dess. Hon bor i Ö-vik men skulle ner till Sundsvall några dagar, jätte trevligt att träffas efter 5 år för att fika och surra lite :) Idag var jag till Sundsvall på shoppingrunda och fika på uteservering med min tyska vän Claudia, som det var 6 år sedan jag träffade. Så okej då...hittills överväger fördelarna nackdelarna med facebook då jag inte skulle ha träffat dessa fina tjejer nu om det inte vore för facebook....så de som vill snacka för väl fortsätta göra det då! :P

Förresten har helgen varit riktigt bra också...smygstartade natten till fredag med att "fira" att Ante muckat från lumpen, storasyster hade bakat en god liten chokladtårta.

På dagen var jag en sväng till Birsta och på kvällen kom Victoria hit och festade med mej på en "Victoria special", från pizzerian mittemot :) Sedan myste vi med lite surr i soffan. Lördag jobbade jag långdag, trevligt det med då kunderna är på så glatt humör :) Efter jobbet kom några brudar hit, drack mousserande smultronvin, smaskade jordgubbar och tittade på bröllopsfirandet på TV:n :) Igår fick jag äntligen åka upp till Sättna och kolla lite bilar och mc, det var länge sen. Tråkigt med dåligt väder men vi fick lite sol på slutet. En skön söndag med sköna brudar :)

Nu ska jag fortsätta gömma lite kablar och sedan mysa ner mej med en bok :) God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar