torsdag 10 juni 2010

Effektivitet!

Ja men visst! Var till Marina igår, surrades, fikade och spikade upp en spegel! Hon har gjort så fint hemma hos sej nu så jag blev lite peppad till att fixa lite här hemma med. Så idag började jag med lite backträning med Ronja (inte för att hon tyckte det var så jobbigt men hon var ju iaf med), sedan hem och leka lite med hantlarna för att stärka axlarna inför sommarens kassa arbete. Resten av dagen har bestått av:putsa fönster, måla, svabba golv, skura HELA badrummet, dammtorkat, dammsugit, diskat och massa mer! Tjoho vad effektiv jag varit! Skönt med sommarlov ! :) Och på nått sätt skönt för själen att rensa ut ;) Imorn blir det Birsta för att köpa lite nya fräscha blommar, sedan hem till tvättstuga och sen vidare upp till Svarvarböle för att fixa med elen i buggyn! Sikket flow man har! :D

Kom på en liten rolig användning för den gamla Marilyn affischen som var kvar från Rockabillyfesten, till badrumsskåpet! :)

2 kommentarer:

  1. Skit snyggt i skåpet!!! :)
    Du kan du min tjej :)

    SvaraRadera
  2. ja men viiisst! så begåvad! ;)tom frugan som var med när jag köpte den! hihi!

    SvaraRadera